Nopţi în Rodanthe


        Sunt sigură că toată lumea a auzit de scriitorul american Nicholas Sparks, sau cel puţin de una din cărţile lui. Printre cele mai cunoscute titluri se numără: The Notebook, A Walk to remember, The last song, Dear John şi Nights in Rodanthe.
       Am văzut filmele făcute după cărţile lui, însă Nopţi în Rodanthe e prima carte a acestui autor pe care am citit-o. Tocmai am terminat-o şi povestea m-a fermecat, a reuşit să îmi pătrundă în suflet, m-a făcut să mă simt precum Adrienne, personajul principal, deşi nu am nimic în comun cu ea. Acesta este scopul unei cărţi romantice, să te facă să simţi starea în care se află personajele, să trăieşti cu intensitate ceea ce se întamplă în carte şi întreaga poveste să îţi pătrundă în suflet. Te face să visezi cu ochii deschişi, să îţi imaginezi diferite scenarii aseamănătoare cu cele din carte, doar că personajul principal eşti chiar tu.  Cel puţin mie, starea aceasta mi-a dat-o.

        Nopţi în Rodanthe este mai mult decât o simplă poveste de dragoste.  Este o poveste despre viaţă, aşa cum este ea cu bune şi cu rele. O poveste sensibilă despre speranţă şi bucurie, despre sacrificiu şi iertare. Este o dramă romantică despre două suflete pierdute care se întâlnesc într-un moment de cumpănă al vieţii lor şi experimentează într-un singur week-end o aventură pasională ce le va schimba viaţa pentru totdeauna.
       Nu vreau să fac un rezumat al cărţii pentru că ar strica tot farmecul. E o carte frumoasă, care merită citită.
       Mi-a rămas în minte o frază care m-a făcut să îmi dau seama că nu am nici o idee ce înseamnă dragostea adevărată.
În puţinele clipe pe care le-am petrecut împreună, am trăit mai mult decat visează cei mai mulţi oameni să trăiască.

      Nu cred în iubirea aceea din filme, dar sunt sigură că există şi în realitate dragoste adevărată şi e ceva frumos, sincer şi pur.



Pentru final pun o melodie superbă care mi se pare foarte potrivită cu mesajul acestei cărţi.
Jaeson Ma - Love (feat Bruno Mars)

Jaeson Ma - Love (feat Bruno Mars)



Comentarii