Bachata

     

      Am găsit pe youtube un video care m-a binedispus şi care e bine venit după o săptămână încărcată. Am apăsat butonul replay de câteva ori deoarece m-a captivat muzica şi dansul, amândouă atât de frumoase. În timp ce priveam video-ul mintea mea zbura departe...foarte departe. Îmi imaginam ca eram alături de băiatul visurilor mele, într-o încăpere decorată romantic, un restaurant, dar eram numai noi doi şi o formaţie live care cânta piesa aceasta special pentru noi, era semiîntuneric, o atmosferă senzuală, iar la sfârşitul dansului ne priveam în ochii, ne apropiam încet unul spre celălalt până ce buzele ni se atingeau si ne sărutam pasional. Să nu uit: amândoi ştiam să dansăm bachata, foarte bine încă ;;)  Aşa sunt eu, mereu visez cu ochii deschişi....dar cine nu o face?
   
     Curioasă de fel nu m-am putut abţine să nu caut câteva informaţii. Deci bachata este un dans latino cu originea în Republica Dominicana. Se dansează pe două măsuri a câte 4 timpi, timpul 4 fiind marcat de o mişcare mai accentuată a şoldului. Dansul are un caracter senzual, bazat pe mişcări ale partenerilor care stau foarte apropiaţi... Şi cam atat, să nu vă plictisesc cu detalii.



     De aici puteţi descărca melodia pe care dansează cei doi: Xtreme- Te extrano .

Comentarii