Despre mine

         
       
  Salutare tuturor! :)
         Mă numesc Cristina am 16 ani, sunt din Tg-Mureş şi în sfârşit am prins curaj să-mi deschid un blog unde să postez ceea ce gândesc şi simt, despre filmele pe care le-am văzut, despre muzică, povestiri scrise de mine şi tot ceea ce îmi mai vine în minte.
         Nu pot exprima în cuvinte cât de mult îmi place să scriu, e un sentiment inexplicabil, la fel ca iubirea.Atunci când eşti îndrăgostit ştii acest lucru, dar nu poţi explica exact ce simţi şi nici de ce te-ai îndrăgostit de persoana respectivă.  La fel e şi în cazul meu, simt că trebuie să scriu, am nevoie de asta precum am nevoie de aer, deci mi-e indispensabil. Să vă spun cum m-am "îndrăgostit" de această artă. Venisem de la scoală, nu avusesem cea mai bună zi, eram stresată după o perioadă cu multe teste şi eram sătulă de răutatea şi indiferenţa din jurul meu, mă simţeam captivă într-un cerc plin cu sentimente negative din care nu puteam scăpa. Am deschis calculatorul cu intenţia să ascult muzică cât mai zgomotoasă ca să se potrivească cu furtuna pe care o aveam în suflet. Atunci mi-a venit în gând să deschid word-ul şi să scriu ce îmi vine în minte, am scris repede cateva propoziţii(nu mai ştiu pe ce subiect) apoi pentru o clipă am stat să mă gândesc oare de ce eram aşa deprimată înainte,nu mai găseam nimic care să mă supere. Din momentul în care încep să scriu simt cum se luminează ceva în mine şi îmi vin în gând zeci de idei.
         Nu pot declara dacă sunt sau nu bună la scris, nici nu sunt sigură ca cineva va avea vreodată răbdare să citească ceea ce scriu  . Îmi place să scriu şi asta e tot ce contează.

Comentarii